California 2005

Hier komt een verslag van onze vakantie in California 2005

Mijn foto
Naam:
Locatie: Zuid Holland, Netherlands

Nothing is impossible !!

maandag, oktober 10, 2005

Kleine update tussendoor

nou we zijn er weer !!

ff een kleine update tussendoor :)

we hebben eindelijk weer internet, het hotel in disney had geen internet helaas. normaal hebben dit soort hotels dat wel, maar hier zelfs in de lobby niet :S
het is echt helemaal op disney en dus kinderen gericht denk ik. en dus niet op zakenmensen met laptops waarschijnlijk. iig heeft het goed recht om zich op disney te richten. je hoeft alleen de straat maar over te steken en je zit in disney !! echt geweldig !

iig zitten we nu in Santa Monica voor de resterende dagen. ik ga nog zoveel mogenlijk aan de weblog proberen te werken dus blijf vooral veel checken :P ik heb nu net ff de 2e dag in Vegas bijgewerkt. we hebben het nog redelijk druk, maar dat komt wel goed. morgen eerst naar universal studio's.
ik denk dat ik na deze vakantie voorlopig gaan pretpark meer kan zien :P hahaha we hebben echt wel 50 achtbanen/attracties gedaan aan het einde van de vakantie :D en ik heb er maar 2 niet gedaan. 1 omdat ik niet durfde dus dat valt mee.

iig kun je de komende dagen nog wat updates vergeten en dan is het alweer voorbij hierzo :(
gaat echt hard. in het begin niet, maar als je eenmaal over de helft bent vliegt het :(
net als je leeftijd volgens mij :'( maar iig zien we we jullie allemaal snel weer dat is ook wel heel fijn.
nou ik ga snel slapen, het is alweer kwart over 12 :S

groetjes, Rene

ps, aan het thuisfront, morgen bellen we ff ;) proberen tussen 18:00 en 21:00 jullie tijd denk ik ...