California 2005

Hier komt een verslag van onze vakantie in California 2005

Mijn foto
Naam:
Locatie: Zuid Holland, Netherlands

Nothing is impossible !!

maandag, november 07, 2005

Updaten / Bijwerken




Nou het is eindelijk zover :P ik/we gaan de weblog weer updaten en bijwerken.
ook zullen er nog foto's bijkomen, maar dit zal nog wel ff duren.
wat ik ga doen is gewoon elke keer in deze post zetten wat en wanneer ik het heb bijgewerkt, dan blijft het een beetje overzichtelijk denk ik.

wish me luck :)

[7-11-2005] Dag 13 - Las Vegas afgemaakt :)
[8-11-2005] ik heb "word Verification" aangezet ter voorkoming van spam. en Dag 14 Las Vegas - San Diego erop gezet.
[9-11-2005] Dag 15 - San Diego Zoo erop gezet.
[10-11-2005] Begin gemaakt aan Dag 16 - Seaworld.
[17-11-2005] "word Verification" uitgezet voor de minder technische onder ons ;)
[5-12-2005] Dag 16 - Seaworld afgemaakt.
[6-12-2005] Dag 17 - Hotrod's + Vuurwerk ^_^ erop gezet
[7-12-2005] Dag 18 - Winkelen !! erop gezet en Dag 19 - Mexico ... Meeeeexiiiiiiiico ;) erop gezet [8-12-2005] Dag 20 - Knott's Berry Farm & The Queen Mary erop gezet
[12-12-2005] (heel) klein beginnetje gemaakt aan [21e dag] Catalina Island
[13-12-2005] verder gegaan met [21e dag] Catalina Island, maar helaas net niet afgekregen :(
[14-12-2005] [21e dag] Catalina Island afgemaakt (eindelijk :P) en [22e dag] Palm Springs & Disney Downtown erop gezet. heel klein beginnetje gemaakt aan [23e dag] Disneyland !!
[9-03-2006] *schaam schaam* het heeft even geduurd maar we zijn er weer !! hehe, ik heb de draad weer opgepakt en me nieuwe doel is om de weBlog voor mijn verjaardag af te hebben (30-03) dat zal nog een hele klus worden, maar ik heb er wel alle vertrouwen in, ik heb al een heleboel foto's klaar en ik hoef nog maar een week ofzow erop te typen :)
in de tussentijd heb ik nog wat andere projecten gehad, waaronder een weblog over Jacqie der oom die 50 is geworden, waarvan het adres is http://omecor50.web-log.nl en ik ben in navolging van Jacqie ook een eigen weBlog begonnen (dat is eigenlijk niet waar want ik was eerder, maar ik had er nog niet echt wat meegedaan) hiervan is het adres http://rage78.web-log.nl
als ik deze vakantie weBlog afheb wil ik hem ook gaan verplaatsen naar www.web-log.nl daar heb je gewoon wat meer mogenlijkheden over hoe het eruit moet zien. maar zodra het zover is laat ik het wel ff weten ....

6 Comments:

Blogger Rene said...

nou mensen kom maar op met die reacties !! :D

donderdag, november 17, 2005 4:02:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hier is de eerste.......

Leuk om weer verder te kunnen lezen....ik kijk al weer uit naar de volgende update.

groetjes Marjolijn

zaterdag, november 19, 2005 5:21:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

"De minder technische onder ons"

Ik voel me heus niet aangesproken hoor!
(Het is gewoon toeval dat ik je nu voor altijd haat)

Groetjes,
Jos Brinky :)

woensdag, november 23, 2005 4:33:00 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Hee Rene,

Je bent dus weer aan de slag gegaan.....leuk hoor!
Weer helemaal opgeknapt?

groetjes Marjolijn

dinsdag, december 06, 2005 7:31:00 p.m.  
Blogger Rene said...

hehehe, ja probeer hem toch dit jaar nog af te krijgen. heb volgende week ook weer nachtdienst dus ik zal de komende 2 weken best ver komen, alleen de foto's zal ook nog een hoop werk worden, maar dat vind ik ook wel leuk om te doen.

woensdag, december 07, 2005 5:03:00 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Da´s een goed voornemen.....
en het is nog niet eens oud & nieuw!
Ik blijf jullie volgen hoor....

Marjolijn

woensdag, december 07, 2005 9:40:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home